İş süreçlerimizin odağına her zaman müşterilerimizi konumlandıran Yörsan; Yasal mevzuata dayalı ve ekonomik şartları göz önünde bulundurarak, çalışanlarımız ve paydaşlarımızı süreçlerimize dahil ederek, müşterilerimizden aldığı geri bildirimleri tanımladığımız ana ilkelere bağlı olarak yönetmeyi taahhüt eder.

  • Müşterilerimiz arasında ayrım yapmaksızın tüm şikayetleri objektif, adil, ön yargısız ve tarafsız olarak ele alırız.
  • Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli iletişim kanalları yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.
  • Süreçlerimizi yasal mevzuatlar ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz.
  • Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri süreçlerimizin iyileştirilmesinde kullanmak amacıyla her şikayeti önemseriz.
  • Müşteriye geri bildirimleri açık iletişimle ve mümkün olan en kısa sürede yaparak, müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlarız.
  • Müşteri bilgilerinin gizliliğini önemser ve korunmasına özen gösteririz.

Müşteri Danışma Hattı: 444 0 936
e–posta: info@yorsan.com.tr / www.yorsan.com.tr
Tel: 0266 865 11 22 – Fax: 0266 865 11 66