İş süreçlerimizin odağına her zaman müşterilerimizi konumlandıran Yörsan; Yasal mevzuata dayalı ve ekonomik şartları göz önünde bulundurarak, çalışanlarımız ve paydaşlarımızı süreçlerimize dahil ederek, müşterilerimizden aldığı geri bildirimleri tanımladığımız ana ilkelere bağlı olarak yönetmeyi taahhüt eder.
- Müşterilerimiz arasında ayrım yapmaksızın tüm şikayetleri objektif, adil, ön yargısız ve tarafsız olarak ele alırız.
- Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için çeşitli iletişim kanalları yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.
- Süreçlerimizi yasal mevzuatlar ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz.
- Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri süreçlerimizin iyileştirilmesinde kullanmak amacıyla her şikayeti önemseriz.
- Müşteriye geri bildirimleri açık iletişimle ve mümkün olan en kısa sürede yaparak, müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlarız.
- Müşteri bilgilerinin gizliliğini önemser ve korunmasına özen gösteririz.
Müşteri Danışma Hattı: 444 0 936
e–posta: info@yorsan.com.tr / www.yorsan.com.tr
Tel: 0266 865 11 22 – Fax: 0266 865 11 66