Yörsan ve Bursaspor Basketbol Kulübü; Spor, Sağlık ve Bursa’nın Geleceği İçin Birlikte!
Türkiye’nin köklü gıda markalarından Yörsan, Bursaspor Basketbol Kulübü ile gerçekleştirdiği isim hakkı anlaşması ile birlikte, şehrin spor kültürünü destekleme kararlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Bu iş birliği, Yörsan’ın sağlıklı ve yüksek proteinli beslenmenin sporcu ve toplum sağlığı üzerindeki olumlu etkilerini vurgulamak adına önemli bir adım olarak öne çıkıyor. Bu ortaklık, Bursa’nın spor alanındaki başarılarına katkı sağlamayı ve Yörsan’ın desteklediği değerleri daha da yaygınlaştırmayı amaçlıyor.
Yörsan, Bursaspor Basketbol Kulübü ile gerçekleştirdiği anlaşma çerçevesinde, sağlıklı yaşamın vazgeçilmez bir parçası olan sporun önemini vurgulamayı, süt ve süt ürünleri gibi yüksek besin değerine sahip ürünlerin gelecek nesiller tarafından doğru bir şekilde anlaşılmasına yönelik etkili iletişim faaliyetleri gerçekleştirmeyi hedefliyor. Bu kapsamda Yörsan, sporun ve sağlıklı beslenmenin bütünleştirici gücünü ön plana çıkararak, toplumda bilinçli bir yaşam tarzının benimsenmesine katkıda bulunuyor.
Yörsan, Türkiye’nin ilk beyaz peynirini üreten ve kaymaklı tava yoğurdunu yaratan markası olarak, Bursa’nın yerel değerlerine sahip çıkmayı ve şehrin spor alanındaki başarılarına destek olmayı kendine misyon edindi.
Matlı Yönetim Kurulu Başkanı ve Yörsan Genel Müdürü Özer Matlı, anlaşma ile ilgili yaptığı açıklamada, “Bursa, sporun ve takım ruhunun en güzel örneklerinin sergilendiği bir şehir. Bursaspor Basketbol Kulübü’nün zengin geçmişi ve elde ettiği başarılarla buluşmak bizim için büyük bir mutluluk kaynağı. Bu stratejik iş birliği ile yalnızca kulübümüze değil, Bursa’nın spor ekosistemine de önemli katkılar sunmayı hedefliyoruz.” dedi.
Bursaspor Basketbol Kulübü Başkanı Sezer Sezgin ise, “Yörsan ile yaptığımız bu yeni iş birliğinden dolayı son derece mutluyuz. Yörsan’ın tecrübesi ve itibarıyla birlikte, kulübümüz daha da güçlü bir hale gelecek. Bu iş birliği ile spor alanında daha fazla başarı elde edeceğimize ve şehrimizin potansiyelini daha iyi değerlendireceğimize inanıyoruz.” dedi.
Yörsan, Bursaspor Basketbol Kulübü ile olan sponsorluk çalışması kapsamında düzenlenecek etkinlikler ve projeler ile toplumda spor bilincini arttırırken sağlıklı ve güvenli gıdanın önemine dikkat çekmeyi de hedefliyor.
MATLI Hakkında
Matlı Şirketler Grubu; 9 sektörde 27 şirketi, 11 markası, 10 binden fazla tedarikçisi, 2 ARGE merkezi ve 5 bini aşkın çalışanı ve 81 ilde 1000’e yakın bayisiyle ülkemizin 7 bölgesinde faaliyetlerini sürdürüyor. Perakende sektöründe Keskinoğlu, Yörsan ve Burdan gibi markaları bünyesinde barındıran Matlı; besi ve süt çiftlikleriyle de Türkiye’nin protein ihtiyacının karşılanması yönünde gıda sektöründe büyüyor.
Matlı; başta Proyem, Burdan, Keskinoğlu ve Yörsan markalarıyla yem ve gıda perakendeciliği sektöründe güçlü markaların sahibi konumundadır. Türkiye’nin lider yem üreticisi, en büyük yumurta üreticisi, beş büyük süt üreticisinden biri ve en büyük tam entegre tavukçuluk tesislerinin sahibi olan Matlı; topraktan sofralara uzanan tüm süreci titizlikle yönetiyor.
Üretilen yemlerin bitkisel olması, ham madde tedarikinden başlayarak bilinçli hayvancılık uygulamalarıyla tüm tedarik zincirinin Matlı tarafından yönetiliyor olması, ürünlerin kalite ve lezzet farkını kaynağında oluşturuyor. Aynı zamanda 50.000 büyükbaş kapasiteli Bandırma Besi Çiftliği ve 1.800 büyükbaş kapasiteli Ömer Matlı Süt Çiftliği ile Ömer Matlı Akademi bünyesinde sürdürülen araştırma çalışmaları sayesinde %20 verimlilik artışı sağlayacak yeni besleme modelleri keşfediliyor.
Matlı, bu faaliyetlerine ek olarak zeytinyağı, Ar-Ge, hayvancılık, lojistik, depolama, meyvecilik, sanayi yatırımları ve akaryakıt gibi çok çeşitli alanlarda da faaliyet gösteriyor.
Yorumlarınız Bizim İçin Değerli